Skip to main content

Dzirnavu iela 16/k2, Rīga

Satura rādītājs

Profesionālā izglītība pret sociālo izslēgšanu

Latvijas Nacionālās Observatorijas 2000. gada ziņojums
Eiropas Izglītības Fondam, Rīga, 2001

1. Ievads
2. Sociālekonomiskā situācija valstī

2.1. Pārmaiņas sabiedrībā
2.2. Pārmaiņas ekonomikā
2.3. Darba tirgus raksturojums
2.4. Sociāli ekonomisko izmaiņu sekas sociālās kohēzijas kontekstā
2.5. Faktoru un procesu analīze, kas palielina sociālās izslēgšanas risku

3. Riska grupu analīze

3.1 Ģimenes ar bērniem
3.2  15 – 19 gadus veci jaunieši
3.3. Bezdarbnieki
3.4. No ieslodzījuma un sociālās rehabilitācijas iestādēm iznākušie
3.5. Invalīdi

4. Valsts un sabiedrības loma sociālās izslēgšanas ierobežošanā

4.1. Ceļš uz demokratizāciju nav bijis viegls, tomēr galvenie sasniegumi ir diezgan fundamentāli.
4.2. Sociālās nodrošināšanas sistēma
4.3. Valsts politika, lai novērstu dažādu riska grupu sociālo izslēgšanu
4.4. Sabiedrības loma sociālās izslēgšanas novēršanā

5. Riska grupu integrācija

5.1. Pedagoģiskā korekcija vispārizglītojošās skolās
5.2. Pedagoģiskā korekcija profesionālās izglītības iestādēs
5.3. Profesionālās izglītības iestādes cietumos
5.4. Profesionālā izglītība bāreņiem
5.5. Narkomānu rehabilitācija
5.6. Reģistrēšanās Nodarbinātības valsts dienestā

6. Priekšlikumi sociālās izslēgšanas novēršanai

6.1. Priekšlikumi jauniešu sociālās izslēgšanas ierobežošanai, izmantojot profesionālās izglītības sistēmas iespējas
6.2. Rekomendācijas

7. Pielikums
8. Izmantotā literatūra

Atpakaļ uz sākumlapuAtpakaļ uz AIC lapu