DIGI-AR projekts
DIGI-AR projekts „Digitālie rīki automātiskās atzīšanas ieviešanai”
Akadēmiskās informācijas centrs piedalās Erasmus+ programmas KA3 aktivitātes „Atbalsts politikas reformai” projektā „Digitālie rīki automātiskās atzīšanas ieviešanai” (DIGI-AR), kuru koordinē Studiju Kokybes Vertinimo Centras – Lietuvas ENIC/NARIC (SKVC).
Projekta īstenošanas periods: 2023.gada 1. februāris – 2025.gada 31. janvāris
Projekta numurs: 101101670
Projekts vērsts uz uzticama tiešsaistes informācijas rīka izveidi saskaņā ar sešu pušu vienošanos starp Baltijas un Beniluksa valstīm par augstākās izglītības kvalifikāciju savstarpējo automātisko atzīšanu. Lai gan kvalifikāciju atzīšana būs automātiska, saglabāsies vajadzība pēc informācijas par šim procesam pakļautajām kvalifikācijām, to salīdzināmību, īpašnieka tiesībām un piešķirošās institūcijas un/vai programmas statusu.
Mērķis: Digitālas platformas izveide, lai ieviestu pāreju uz Baltijas un Beniluksa valstu savstarpējās automātiskās atzīšanas līguma īstenošanu, ir priekšnoteikums faktiskai darba ņēmēju, akadēmiskā un administratīvā personāla brīvai kustībai Eiropas Savienībā.
Uzdevums: Izveidot lietotājiem draudzīgu rīku (platformu), kurš sniegtu informāciju par kvalifikācijām, kuras aptver līgums, t.sk. to salīdzināmību, kvalifikāciju īpašnieku tiesību, kā arī nodrošināt iespēju automātiski sagatavot un izdrukāt salīdzināmības izziņu par attiecīgo kvalifikāciju.
Projekta aktivitātes:
- Projektu vadība un koordinēšana
- Portāla izveide, lai atbalstītu Baltijas un Beniluksa valstu automātiskās atzīšanas līguma ieviešanu
- Portālā sniedzamās strukturētās informācijas vākšana un sagatavošana
- Projekta aktivitāšu un rezultātu izplatīšana
Projekta partneri:
- Studiju Kokybes Vertinimo Centras (SKVC), Lietuva (koordinators)
- Akadēmiskās informācijas centrs (AIC), Latvija
- Stichting Nuffic (Nuffic), Nīderlande
- Agentschap Hoger Onderwijs, Volwassenenonderwijs, Kwalificaties En Studietoelagen (AHOVOKS), Belģija
- Ministerium Der Deutschsprachigen Gemeinschaft (MDG), Belģija